Customer Relationship Management 

Uw relaties beheren gaat verder dan alleen de adres- en contactgegevens vastleggen. Naast alle gegevens van een relatie, persoon of organisatie, wilt u graag alle contacten die met uw organisatie hebben plaatsgevonden vastleggen. Ook wilt u alle bedrijfsprocessen die uw organisatie met uw relaties uitvoert registreren, beheren, afhandelen en inzien.

Renflex CRM biedt alle mogelijkheden de gegevens van uw relaties vast te leggen en daarnaast de daarbij behorende bedrijfsprocessen te automatiseren. Vele gebruikers gingen u reeds voor en hebben ervaren hoe gebruiksvriendelijk Renflex CRM is maar vooral dat de dagelijkse arbeidsintensieve processen nu met enkele handelingen zo gedaan zijn.

 Enkele voorbeelden van dergelijke processen:

  • Facturen maken op basis van lidmaatschap
  • Verzenden van brieven of e-mails
  • Uitnodigingen versturen naar aanleiding van aanmelding evenement of opleiding

Dit soort processen zijn terug te vinden in de verschillende modules van Renflex CRM. De basis is uiteraard het relatiebeheer. Daarnaast kunnen allerlei modules worden toegevoegd om de administratieve organisatie te ondersteunen.

crm01

Overzichtelijke indeling van Renflex CRM.

 

Uw relatie snel inzichtelijk!

Alle gegevens van uw relatie zijn eenvoudig op te vragen. Door een eenvoudige wijze van zoeken kunt u snel deze gegevens in beeld krijgen. U geeft zelf aan wat u wilt zien en wat u wilt uitvoeren naar bijvoorbeeld Excel, Word of direct mailen. 
Modules worden allemaal op dezelfde wijze weergegeven en zijn dus snel herkenbaar voor de gebruikers. In elke module kan worden gezocht op de relatiegegevens en de specifieke gegevens die in de module worden geregistreerd.  

 Modules op een rijtje..

 

Relatiebeheer

De basis voor uw organisatie en administratie.
Alles van uw relaties kunt u registeren.

Ledenadministratie

Inzicht in uw ledenbestand, uitgebreide contributie structuren vastleggen. Dat maakt deze module tot een onmisbaar onderdeel.

Opleidingen

Cursussen uitgebreid registreren. Deelnemers uitnodigen en inschrijven. Gewoon alles wat u van een opleiding wilt weten. 

Evenementen

Organiseert u een evenement voor uw relaties? Met deze module regelt u alles wat daarbij komt kijken. Van uitnodiging tot en met een eventuele factuur.  

Projecten

Registreer uw project en bepaal budgetten. Leg onderdellen vast en koppel medewerkers. U controleert status en houdt inzicht in uw project.

Abonnementen

De module voor abonnementen geeft de mogelijkheid allerlei combinaties vast te leggen. Alle processen omtrent abonnementen, zoals verlengen en factureren zijn voorzien in de module.

Opleidingen

Cursussen uitgebreid registreren. Deelnemers uitnodigen en inschrijven. Gewoon alles wat u van een opleiding wilt weten. 

 

Geef uw relaties toegang tot uw administratie! 

 

Door gebruik te maken van portals kunt u uw klanten direct toegang geven tot uw administratieve processen. Laat uw klanten een factuur zelf afdrukken of direct digitaal in een administratie opnemen. Er zijn nog veel meer toepassingen om CRM naar een klantspecifieke online omgeving te brengen.

Lees meer over onze portals.

 

 

 

Websites

Portals

Integration

Custom